Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies do celów realizacji usług, celów analitycznych oraz w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Państwa preferencji. Korzystając ze sklepu internetowego wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies zainstalowanych na Państwa przeglądarkach internetowych. Ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności

5 Days promo - Sprawdź teraz!

mega skateshop online

Regulamin

Przed dokonaniem zakupu prosimy zapoznać się z poniższym regulaminem. Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji zapisów umowy ze Sprzedawcą. W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji, zastosowanie ma niniejszy Regulamin oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

Pliki do pobrania

Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowyPDFODT
Formularz wymiany towaru / odstąpienia od umowu (zwroty towaru)PDFODT
Formularz reklamacyjnyPDFODT
Przykładowy wzór reklamacyjnyPDF
RegulaminPDF


POLITYKA PRYWATNOŚCI OBOWIĄZUJĄCA NA STRONIE OD 25-05-2020

 

regulamin

Regulamin sklepu internetowego: selectshop.pl

Właścicielem, Sprzedawcą oraz Administratorem Sklepu jest:

Robert Zapora prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RAPU” Robert Zapora z siedzibą w Rzeszowie, pod adresem: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 11, 35 – 305 Rzeszów,
NIP: 9222181461 REGON: 950325689 wpisany do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). Działalność prowadzona jest również pod dodatkowymi adresami,
tj. odpowiednio:

  • Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  • Al. Piłsudskiego 44, 35-001 Rzeszów.
  • oraz Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa 

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem: www.selectshop.pl prowadzony jest przez Roberta Zaporę, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RAPU” Robert Zapora – szczegółowe informacje dotyczące prowadzonej działalności przedstawione są powyżej.

  2. Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowny umowy zawieranej
    na odległość, zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami prawa polskiego.

  3. W celu zawarcia Umowy ze Sprzedawcą Kupujący może skorzystać z prawa do negocjacji warunków Umowy lub zawrzeć ze Sprzedawcą Umowę w oparciu o niniejszy Regulamin.

  4. Treść Regulaminu, w przypadku odrębnej decyzji Kupującego stanowi treść zawartej Umowy pomiędzy Stronami. Treść Umowy zostaje stosownie do obwiązujących przepisów utrwalona oraz udostępniona Kupującemu na trwałym nośniku, w celu zagwarantowania Kupującemu możliwości powołania się na niego w razie potrzeby.

  5. Sprzedaż prowadzona jest na terenie Rzeczpospolitej Polski.

  6. Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców. Kodeks dobrych praktyk znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Aktualne brzmienie Ustawy jest dostępne pod adresem http://isap.sejm.gov.pl/

  7. Zbiór danych został zarejestrowany w GIODO, informację o czym można znaleźć pod adresem: https://egiodo.giodo.gov.pl/form_ver4.dhtml?form_id=88705303

  8. Wszystkie produkty oferowane w sklepie selectshop.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Informacja ta jest równoznaczna z zobowiązaniem Sprzedawcy do dostarczenia Klientowi produktów bez wad.

  9. Ceny podane na stronie Sklepu www.selectshop.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  10. Kupujący może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.selectshop.pl.

  11. Komunikacja ze Sprzedawcą dokonywana przez Kupującego powoduje ponoszenie przez Kupującego kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez Kupującego z podmiotami trzecimi, za możliwość korzystania z określonych form komunikacji na odległość Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się
    z nim.

  12. Przedmiotem działalności Sklepu internetowego selectshop.pl jest sprzedaż detaliczna
    i hurtowa ubrań i innych produktów za pośrednictwem sieci Internet.

  13. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.),
    ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) oraz ustawy
    z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r.
    nr 101, poz. 926 ze zm.).

  14. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy
    z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają
    te przepisy.

  15. Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:

    1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego

    2. mediację

    3. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

    4. uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów, korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707.

  16.  "Sklep, na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE), został zobowiązany do udostępnienia informacji o platformie internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (dalej: Platforma ODR). W związku z powyższym udostępniamy łącze elektroniczne do Platformy ODR: ec.europa.eu/odr, gdzie będzie można znaleźć informacje na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów, w szczególności zaś Konsument będzie mógł złożyć za jej pośrednictwem skargę w przypadku woli skorzystania z tych form. Metoda ta jest jednakże dobrowolna, co oznacza, iż w przypadku złożenia przez Konsumenta skargi za pośrednictwem Platformy ODR, Serwis nie ma obowiązku korzystać z alternatywnych metod jej rozwiązywania. Możliwa jest więc odmowa Serwisu pomimo wystosowania skargi przez Konsumenta o rozwiązanie sprawy w ww. sposób."

II DEFINICJE

  1. REGULAMIN – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami; informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach dwóch Stron Umowy;

  2. STRONA – stroną Umowy jest Kupujący lub Sprzedawca; w przypadku pojęcia Strony – rozumie się Kupującego oraz Sprzedawcę łącznie;

  3. UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – Umowa zawarta na odległość przez Strony, przy braku jednoczesnej obecności dwóch Stron Umowy; Umowa zawierana jest z wykorzystaniem Kanałów Komunikacji na odległość, dostępnych w Sklepie;

  4. KANAŁY KOMUNIKACJI – określone w pkt 10 I POSTANOWIEŃ OGÓLNYCH formy składania zamówień na odległość;

  5. SKLEP – sklep internetowy dostępny pod adresem: www.selectshop.pl

  6. SPRZEDAWCA Robert Zapora, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RAPU” Robert Zapora z siedzibą w Rzeszowie,
    pod adresem: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 11, 35 – 305 Rzeszów,

    NIP: 9222181461 REGON: 950325689 wpisany do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). Działalność prowadzona jest również pod dodatkowymi adresami, tj odpowiednio: Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 44, 35-001 Rzeszów oraz Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa

  7. USŁUGODAWCA Robert Zapora, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RAPU” Robert Zapora z siedzibą w Rzeszowie, pod adresem: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 11, 35 – 305 Rzeszów,

    , NIP 9222181461 REGON 950325689 wpisany
    do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). Działalność prowadzona jest również pod dodatkowymi adresami, tj odpowiednio: ul. Boya-Żeleńskiego 11, 35-105 Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 44, 35-001 Rzeszów oraz Al. Jerozolimskie 179 02-222 Warszawa

  8. KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty
    za pośrednictwem Sklepu internetowego, dostępnego pod adresem www.selectshop.pl
    oraz telefonicznie lub mailowo;

  9. KONSUMENTosoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu internetowego selectshop.pl, telefonicznie lub mailowo w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  10. KUPUJĄCY – Klient oraz Konsument łącznie;

  11. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty
    za pośrednictwem sklepu internetowego, dostępnego pod adresem www.selectshop.pl
    oraz korzystająca z subskrypcji Newslettera;

  12. ZAMÓWIENIE – złożona przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu internetowego selectshop.pl oferta zawarcia umowy sprzedaży;

  13. UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego;

  14. KONTO – indywidualny panel administracyjny Użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie internetowym selectshop.pl oznaczony loginem i hasłem, służący zawieraniu umów sprzedaży;

  15. REJESTRACJA – proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w Sklepie internetowym selectshop.pl;

  16. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem Sklepu internetowego;

  17. PRODUKT – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego selectshop.pl;

  18. NEWSLETTER – usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na wysyłaniu do Usługobiorców informacji handlowych własnych produktów;

  19. FORMA PŁATNOŚCI – forma zapłaty za zamówiony produkt, wybrana przez Kupującego podczas składanego Zamówienia oferowana przez Sklep lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych ze Sklepem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy płatności;

  20. FORMA DOSTAWY – forma dostarczenia zamówionego produktu, wybrana przez Kupującego podczas składanego Zamówienia lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych
    ze Sklepem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy dostawy;

  21. DOKUMENT SPRZEDAŻY – faktura VAT lub Paragon, w zależności od wskazań Kupującego;

  22. ZAŁĄCZNIKI – informacja o prawie odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy;

  23. KODEKS DOBRYCH PRAKTYK – zbiór zasad postępowania, przyjęty w powszechnie obowiązującym prawie w postaci norm etycznych oraz zawodowych w celu przeciwdziałania nieuczciwym praktykom rynkowym, który stosowany jest przez Sprzedawcę;

  24. INFORMACJA – informacja o produkcie, znajdująca się przy zdjęciu produktu, stanowiąca opis najważniejszych określeń oraz charakterystyki danego produktu, umożliwiający Kupującemu zapoznanie się z jego właściwościami;

  25. KOSZYK – forma magazynowania wybranych przez Kupującego produktów w celu późniejszego ich zakupu;

  26. MIEJSCE WYDANIA PRODUKTU – miejsce wskazane przez Kupującego w złożonym zamówieniu, pod który ma zostać dostarczony zakupiony przez Kupującego produkt;

  27. MOMENT WYDANIA PRODUKTU – moment, w którym Kupujący lub inna upoważniona
    do odbioru osoba obejmuje produkt będący przedmiotem zawartej umowy w posiadanie;

  28. ADRES REKLAMACYJNY ORAZ ADRES ODSTĄPIENIA OD UMOWY – adres lub adresy wskazane przez Sprzedawcę jako adresy do składania określonych oświadczeń, będące adresami
    do korespondencji;

  29. PRZEDMIOT UMOWY lub PRZEDMIOT ŚWIADCZENIA – wybrane przez Kupującego produkty lub usługi, będące przedmiotem Umowy lub przedmiotem Świadczenia; w zakres przedmiotu Umowy wlicza się również świadczenie Dostawy produktu przez Sprzedawcę, w przypadku wybrania przez Kupującego jednej z oferowanych przez Sprzedawcę form dostawy produktu;

  30. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – funkcjonalności systemu teleinformatycznego oraz informatycznego umożliwiające Usługodawcy oferowanie określonych technicznych rozwiązań jak: możliwość założenia i prowadzenia Konta w Sklepie internetowym; świadczenie Usługi Newslettera oraz umożliwienie jednorazowej możliwości złożenia Zamówienia przez Formularz Zamówienia znajdujący się w Sklepie Internetowym; bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, które są w całości nadawane, odbierane lub transmitowane za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne;

  31. FORMULARZ ZAMÓWIENIAznajdujący się w Sklepie internetowym system techniczny umożliwiający złożenie Zamówienia przez Kupującego poprzez dostępne pola formularza,
    bez konieczności dokonywania uprzedniej Rejestracji w Sklepie internetowym;

  32. SYSTEM INFORMATYCZNY – struktury techniczne, informatyczne oraz oprogramowanie umożliwiające transmisję;

  33. WADA – wada prawna lub wada fizyczna zakupionego produktu;

III Rejestracja

  1. Rejestracja w Sklepie internetowym selectshop.pl jest dobrowolna i bezpłatna.

  2. W celu dokonania Rejestracji w Sklepie Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie internetowej Sklepu, podając w nim swoje prawdziwe dane.

  3. Użytkownik w celu pomyślnego przejścia procesu Rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane:

    1. Nazwa użytkownika

    2. Adres e-mail

    3. Hasło

    4. Powtórz hasło

  4. Opcjonalnie przy dokonywanej rejestracji, można wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera o promocjach i nowościach w sklepie na adres mailowy podawany przy rejestracji.

  5. Po wypełnieniu przez Użytkownika pól formularza rejestracji wymaganymi danymi zostanie utworzone Konto Użytkownika.

  6. W przypadku gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie, Użytkownik proszony jest do ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu zgodnego
    z rzeczywistością.

  7. W sytuacji, gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie
    po rozpoczęciu realizacji zamówienia, Użytkownik jest proszony do ich aktualizacji
    i poinformowaniu o tym Sklepu.

  8. W celu dokonania pomyślnego zakupu w sklepie Użytkownik zobowiązany jest do podania następujących danych:

    1. Imię

    2. Nazwisko

    3. Adres E-mail

    4. Telefon

      Dane do wysyłki: osoba fizyczna/firma

    5. Imię /Nazwa firmy

    6. Nazwisko/NIP

    7. Kraj

    8. Województwo

    9. Ulica

    10. Nr. domu/mieszkania

    11. Miasto

    12. Kod pocztowy

  9. Opcjonalnie jest możliwość podania danych płatnika, zgodnie z powyższymi wskazaniami
    w pkt. 3.

  10. Po wypełnieniu przez Użytkownika pól formularza zamówienia zostaje określony sposób wysyłki.

  11. W zależności od kwoty zamówienia wysyłka może być darmowa, lub płatna. Szczegóły dotyczące płatności za wysyłkę znajdują się w pkt.4 działu V Realizacja Zamówienia.

  12. Opcjonalnie Klient może również wprowadzić uwagi do składanego przez siebie zamówienia.

     

IV ZAMÓWIENIA

  1. Klient może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.selectshop.pl

  2. Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży.

  3. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.

  4. Rejestracja i założenia Konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w Sklepie selectshop.pl. Kupujący ma możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego bez uprzedniej rejestracji, korzystając z możliwości formularza zamówienia.

  5. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać do „Koszyka” produkt, który zamierza kupić. Dodanie Produktu do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Produkty mogą być dowolnie dodawane lub usuwane z „Koszyka”.

  6. „Koszyk” umożliwia Kupującemu zarządzanie zamawianymi produktami oraz przeliczanie wartości zamówienia.

  7. Aby sfinalizować zamówienie należy dodać do „Koszyka” wybrane przez siebie produkty. Kolejnym krokiem jest wybranie opcji określających odpowiednio: płatność i sposób dostawy. Kupujący może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na swoje Konto lub w przypadku braku konta podając w formularzu dane niezbędne do realizacji przez Sprzedawcę umowy.

  8. Kupujący składając zamówienie opcjonalnie może wprowadzić uwagi do składanego zamówienia, umieszczając je we wskazanym do tego miejscu. W tym miejscu można również wybrać inny adres dostawy niż dane billingowe.

  9. Końcowym etapem jest określenie formy rachunku (paragon lub faktura VAT). Po wypełnieniu koniecznych pól zamówienia należy wybrać przycisk „ do potwierdzenia ”.

  10. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, Kupującemu ukazują się dane nabywcy i dane adresowe, jak również kwota zamówienia i forma jego realizacji. W przypadku akceptacji wszystkich wybranych przez siebie elementów, w celu skutecznego złożenia Zamówienia należy wybrać przycisk „zamawiam i płacę”. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się potwierdzenie przez Sklep internetowy mailowo złożonego zamówienia.

  11. Kupujący może dokonać e-mailem lub telefonicznie zmiany w zamówieniu, lub wycofać zamówienie w całości, jeżeli nie zostało ono wysłane.

  12. Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Kupującego.

  13. Dniem wykonania Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego jest dzień odbioru przesyłki przez Kupującego.

V SPOSÓB PŁATNOŚCI

  1. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT).

  2. Sklep przewiduje następujące rodzaje płatności:

    1. przedpłata – płatność przelewem bankowym– wpłata na rachunek bankowy firmy pełnej wartości zamówienia wyliczonej w kalkulacji, przed dostarczeniem zamówionego towaru,

    2. za pobraniem – płatność przy odbiorze towaru

    3. przelewem on-line – wpłata na rachunek bankowy firmy pełnej wartości zamówienia wyliczonej w kalkulacji, przed dostarczeniem zamówionego towaru - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mElements S.A.

    4. Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro

  3. Kupujący dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.

  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy,
    w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmiot realizujący dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.

  5. Aktualne ceny oraz wysokości kosztów dostawy przedstawione są na podstronie Sklepu internetowego oraz są widoczne na poziomie Koszyka.

VI REALIZACJA DOSTAWY

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.

  2. Dostawy są realizowane poprzez firmę kurierską DPD lub InPost Wysyłka towaru następuje niezwłocznie po otrzymaniu i potwierdzeniu zamówienia przez Sklep internetowy selectshop.pl i jest realizowana w ciągu 48 godzin,

  3. W przypadku wyboru płatności "kartą płatniczą" wysyłka następuje niezwłocznie po otrzymaniu płatności i potwierdzeniu zamówienia przez sklep internetowy selectshop.pl i jest realizowana w ciągu 48 godzin,
  4. W niektórych przypadkach dostawa może wynosić do 7 dni. W takich przypadkach Kupujący jest informowany o tym przy potwierdzaniu zamówienia przez Sklep.

  5. Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej DPD. Kupujący jest obciążony kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu, w kwocie 17 złotych w przypadku zamówień nie przekraczających kwoty 40 złotych. W przypadku zamówień przekraczających kwotę 40 złotych, a nie przekraczających kwoty 300 złotych koszt transportu wynosi 10 złotych. Zamówienia powyżej kwoty 300 złotych objęte są darmową wysyłką.

  6. Zamówienia realizowane są w dni robocze od 8:30 – 17:00.

  7. Kupujący ma możliwość wyboru innej formy dostawy ( przewoźnika) niż oferowane na Stronie Sklepu internetowego. W takim przypadku jednak, ryzyko utraty, uszkodzenia oraz odpowiedzialność za przesyłkę z chwilą wydania jej przez Sprzedawcę przewoźnikowi spoczywa na Kupującym.

  8. W przypadku sytuacji opisanej powyżej w pkt 6 informacja o odpowiedzialności za przesyłkę przekazywana jest Kupującemu przez Sprzedawcę drogą e-mail na wskazany adres kontaktowy po złożeniu zamówienia.

  9. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi
    o tym Kupującego, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.

  10. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Kupującego z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Kupującego spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez Strony sposób.

  11. Zaleca się, aby Konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Konsument skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedawcą telefonicznie: 530 597 955 bądź na adres e-mail: [email protected]

  12. Kupujący który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.).
    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie: 530 597 955 bądź na adres e-mail: [email protected]

VII REKLAMACJE – Odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową

  1. W przypadku braku zgodności towaru z umową konsumentowi przysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 14 maja 2014r.

  2. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.

  3. Przedsiębiorca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności towaru z umową określonego w ustępie powyżej, jeżeli brak ten podstępnie zataił.

  4. W odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi, przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia towaru z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.

  5. Adresem reklamacyjnym jest: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RAPU” Robert Zapora

    ul. Boya-Żeleńskiego 11, 35-105 Rzeszów

  6. Termin na rozpatrzenie reklamacji przez Przedsiębiorcę wynosi 14 dni.

  7. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem. Wszelkie koszty zasadnej reklamacji zostaną zwrócone klientowi na wskazane przez klienta konto

[Naprawa lub wymiana towaru] 

  1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

  2. Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

  3. Przy ocenie nadmierności kosztów dla przedsiębiorcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

  4. Przedsiębiorca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi przedsiębiorca.

  5. Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.

  6. Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, przedsiębiorca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.

  7. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.

[Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpienie od umowy]

  1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: 1) przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2; 

    2) przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6; 

    3) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową; 

    4)  brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d; 

    5)  z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

  2. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.

  3. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.

  4. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.

  5. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.

  6. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

  7. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  8. Konsument może powstrzymać się z zapłatą ceny do chwili wykonania przez przedsiębiorcę obowiązków wynikających z art. 43d i art. 43e ustawy o prawach konsumenta.

    VIII GWARANCJA

    1. Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu internetowego selectshop.pl są objęte gwarancją Sprzedawcy oraz Producenta. Producent jak i Sprzedawca udzielają rocznej gwarancji na zakupiony produkt. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

    2. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są przedstawione w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

    IX WYMIANA

    1. Kupującemu przysługuje prawo wymiany danego towaru na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu.

    2. Koszty wysyłki w dwie strony ponosi Kupujący.

    3. Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt.

    4. Wymiana zostanie zrealizowana niezwłocznie po otrzymania przesyłki przez Sklep nie później niż do 14 dni od daty otrzymania.

    5. Wymiany prosimy wcześniej ustalać z obsługą Sklepu internetowego selectshop.pl

    6. Aby dokonać wymiany towaru należy odesłać do nas towar na własny koszt (zgodnie z regulaminem). Następnie prosimy złożyć nowe zamówienie (postępując dokładnie tak samo jak w przypadku pierwszego zamówienia) i w polu uwagi wpisać „Dotyczy wymiany z zamówienia nr........” podając w miejsce kropek numer zamówienia, które chcemy zwrócić. Do odsyłanej paczki proszę włożyć dowód zakupu (paragon/faktura) oraz wypełniony formularz wymiany towaru. Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki i firmowe emblematy. Wymiana towaru następuje w momencie dostarczenia przesyłki zwrotnej. Istnieje możliwość zamówienia towaru o innej wartości (doliczenie różnicy ceny płatnej przy odbiorze w przypadku towaru droższego lub jej zwrot na konto w przypadku towaru o niższej wartości).

    X ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROTY PRODUKTÓW

    1. Konsument, na podstawie art. 27 ust.1 o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów,
      z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: [email protected] bądź też listownie na adres:

       

      Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RAPU” Robert Zapora

      ul. Boya-Żeleńskiego 11,

      35-105 Rzeszów

       

    2. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu który stanowi Załącznik do niniejszego Regulaminu i które zostało wysłane do Konsumenta wraz z produktem, dostępnym również pod adresem www.selectshop.pl lub w innej formie, zgodnie z ustawą o prawach Konsumenta.

    3. Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1, Klienta prosi się również o przesłanie informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności.

    4. Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia
      o odstąpieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail, podany przy Zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu
      o odstąpieniu od umowy.

    5. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.

    6. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.

    7. Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt.

    8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących przedmiotem Umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów
      w sposób wykraczający poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru produktu.

    9. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrzeżeniem, że:

      1. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;

      2. w przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

      3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności o czym mowa w pkt. 8 powyżej;

    10. Konsument, w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość na usługi rozpoczęte za zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od Umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy.

    11. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia,
      z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

    12. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu terminu prawa odstąpienia od Umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.

    13. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania,
      w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    14. Konsumentowi, zgodnie z art. 39 Ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w przypadkach:

      1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy

      2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;

      3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

      4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

      5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

      6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

      7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

      8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

      9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

      10. o dostarczenie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy
        o prenumeratę;

      11. zawartej na drodze aukcji publicznej;

      12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

      13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy;

    XI ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

    1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.selectshop.pl następujące Usługi Elektroniczne:

      1. założenie i prowadzenie Konta w Sklepie internetowym

      2. umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni Formularz

      3. Newsletter

    2. Świadczenie Usług elektronicznych przez Usługodawcę jest bezpłatne.

    3. Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych polegających na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym oraz świadczenia Usługi Newsletter zawarte są na czas nieoznaczony.

    4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia zamówienia poprzez odpowiedni Formularz zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia albo zaprzestania składania zamówienia przez Usługobiorcę.

    5. Zalecane wymagania techniczne współpracy z systemem teleinformatycznym to: komputer
      z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies, Mozilla Firefox w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej. Zalecana rozdzielczość monitora 1024x768 pikseli.

    6. Usługobiorca jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny
      z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści
      o charakterze bezprawnym. Zabronione jest korzystanie z Usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń oraz rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie internetowym niezamówionej informacji handlowej.

    7. Usługobiorca może składać reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej za pośrednictwem Sklepu internetowego www.selectshop.pl poprzez wysłanie wiadomości
      e-mail na adres poczty elektronicznej: [email protected] lub pisemnie na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RAPU” Robert Zapora, ul. Boya-Żeleńskiego 11, 35-105 Rzeszów. Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni liczonych od dnia złożenia reklamacji.

    8. Usługobiorca może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym bezterminową usługę
      o świadczenie Usługi elektronicznej o charakterze ciągłym w każdym czasie i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RAPU” Robert Zapora ul. Boya-Żeleńskiego 11, 35-105 Rzeszów.

    9. Usługodawca może wypowiedzieć bezterminową umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w przypadku gdy Usługobiorca obiektywnie lub uporczywie narusza Regulamin,
      a w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym, jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania, z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od złożenia oświadczenia woli o wypowiedzeniu.

    10. Na drodze porozumienia stron, Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać Umowę
      o świadczenie Usługi drogą elektroniczną w każdym czasie.

    11. Wypowiedzenie Umowy o świadczenie usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez Usługodawcę lub Usługobiorcę nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez Strony
      w czasie trwania Umowy.

    12. Usługodawca udzieli odpowiedzi w sprawie Reklamacji na podany przez Usługobiorcę adres
      e-mail lub w inny, uzgodniony przez Strony sposób.

    XII POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. Zmiana treści niniejszego Regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.

    2. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w Regulaminie może usunąć swoje Konto.

    3. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem
      w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

    4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem
      w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sklepu.

    5. Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:

      1. telefon: 530 597 955

      2. e-mail: [email protected]

      3. formularzem kontaktowym

      4. pisemnie na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RAPU” Robert Zapora

        ul. Boya-Żeleńskiego 11, 35-105 Rzeszów

    6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego selectshop.pl.pl.

    7. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.

    8. Nazwa Sklepu internetowego selectshop.pl, adres pod którym jest dostępny: www.selectshop.pl oraz wszelkie materiały w nim się znajdujące stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela Sklepu jest zabronione.

    9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 roku.