Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies do celów realizacji usług, celów analitycznych oraz w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Państwa preferencji. Korzystając ze sklepu internetowego wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies zainstalowanych na Państwa przeglądarkach internetowych. Ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności

🌼 NEW ARRIVALS 🌼- Sprawdź!

mega skateshop online

POMOC / Wysyłka

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
  2. Dostawy są realizowane poprzez firmę kurierską DPD. Wysyłka towaru następuje niezwłocznie po otrzymaniu i potwierdzeniu zamówienia przez Sklep internetowy selectshop.pl i jest realizowana w ciągu 48 godzin, w dni robocze.
  3. W niektórych przypadkach dostawa może wynosić do 7 dni. W takich przypadkach Kupujący jest informowany o tym przy potwierdzaniu zamówienia przez Sklep.
  4. Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej DPD. Kupujący jest obciążony kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu, w kwocie 17 złotych w przypadku zamówień nie przekraczających kwoty 40 złotych. W przypadku zamówień przekraczających kwotę 40 złotych, a nie przekraczających kwoty 300 złotych koszt transportu wynosi 10 złotych. Zamówienia powyżej kwoty 300 złotych objęte są darmową wysyłką.
  5. Zamówienia realizowane są w dni robocze od 8:30 – 17:00.
  6. Kupujący ma możliwość wyboru innej formy dostawy (przewoźnika) niż oferowane na Stronie Sklepu internetowego. W takim przypadku jednak, ryzyko utraty, uszkodzenia oraz odpowiedzialność za przesyłkę z chwilą wydania jej przez Sprzedawcę przewoźnikowi spoczywa na Kupującym.
  7. W przypadku sytuacji opisanej powyżej w pkt 6 informacja o odpowiedzialności za przesyłkę przekazywana jest Kupującemu przez Sprzedawcę drogą e-mail na wskazany adres kontaktowy po złożeniu zamówienia.
  8. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi
  9. o tym Kupującego, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.
  10. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Kupującego z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Kupującego spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez Strony sposób.
  11. Zaleca się, aby Konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Konsument skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedawcą telefonicznie: 530597955 bądź na adres e-mail: [email protected]
  12. Kupujący który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.).
  13. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie: 530597955 bądź na adres e-mail: [email protected]
  14. Ceny wysyłek zagranicznych do pobrania z poniższego linku:
  15. CENNIK WYSYŁEK ZAGRANICZNYCH

DARMOWA DOSTAWA DO SKLEPÓW STACJONARNYCH

  1. Towar zamówiony na stronie selectshop.pl możesz odebrać sklepie stacjonarnym (lista sklepów jest dostępna podczas składania zamówienia i wyboru sposobu dostawy).
  2. Możliwy jest tylko odbiór paczek przedpłaconych (tzn. zamówionych i opłaconych online) Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.
  3. O możliwości odbioru zamówionej paczki, klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem SMS/MAIL Czas na odbiór zamówienia to 3dni robocze.
  4. W celu odebrania przesyłki klient jest zobowiązany podać numer zamówienia i trzy ostatnie cyfry numeru telefonu, który został podany przy złożeniu zamówienia.
  5. Klient ma możliwość dokonania zwrotu za pośrednictwem sklepu w którym odebrał towar. W tym celu prosimy o dostarczenie wraz z towarem wypełnionego formularza zwrotu dostępnego pod linkiem
  6. W przypadku zwrotu towaru, środki zostaną przelane na konto, z którego było opłacone zamówienie w przeciągu 10 dni roboczych.
  7. Nie ma możliwości wymiany towaru na inny.