Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies do celów realizacji usług, celów analitycznych oraz w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Państwa preferencji. Korzystając ze sklepu internetowego wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies zainstalowanych na Państwa przeglądarkach internetowych. Ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności

JACKET SEASON IS HERE! 🧥 - Check it out!

mega skateshop online

POMOC / FAQ

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Towar dostarczamy maksymalnie w przeciągu 14 dni roboczych. Wysyłka zazwyczaj następuje w tym samym lub następnym dniu po potwierdzeniu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. Zazwyczaj paczki dostarczane są w ciągu 24 godzin.
    W przypadku gdy, któryś z produktów jest ma na magazynie odległym, realizacja zamówienia może ulec wydłużeniu do 7 dni. Klient każdorazowo w takiej sytuacji jest informowany o planowanym wydłużeniu realizacji zamówienia i podejmuje decyzję czy zgadza się na wydłużenie terminu realizacji czy chce zrezygnować.
  2. Czy jest możliwość umówienia się z kurierem na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki?
    Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy zazwyczaj kontaktują się telefonicznie z adresatem jeżeli nikogo nie zostaną pod wskazanym adresem.
  3. Co będzie jeżeli kurier nie zastanie nikogo w domu?
    W takiej sytuacji kurier zostawi awizo i wtedy będzie można odebrać paczkę na bazie firmy kurierskiej DPD.
  4. Ile wynosi koszt przesyłki?
    Koszt przesyłki wynosi na terenie kraju 10 zł przy zamówieniach powyżej 40 zł, 17 zł przy zamówieniach poniżej 40zł, przesyłka GRATIS przy zamówieniu powyżej 300 zł.
  5. Zostanę poinformowany kiedy otrzymam paczkę?
    W chwili wysłania paczki zostaje zmieniony status na WYSŁANE. Można to sprawdzić wchodząc na maila, w którym został wysłany link aktywacyjny i klikając w link STATUS.
  6. Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?
    Jest taka możliwość. Należy wpisać adres w komentarzach podczas składanie zamówienia.
  7. Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy można je wysłać w jednej paczce, żeby nie płacić dwa razy za przesyłkę?
    Oczywiście. Należy takiej sytuacji podczas składania drugiego zamówienia w komentarzach wpisać numer zamówienia, do którego ma być dołączony zamawiany towar.
  8. Co zrobić jak zaszła pomyłka podczas składania zamówienia?
    Należy skontaktować się z naszą infolinią w celu poprawienia błędu.
  9. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
    Szczegóły dokonywania zwrotów, w ramach odstąpienia od umowy uregulowane są w naszym Regulaminie.
  10. Czy istnieje możliwość wymiany zakupionego produktu?
    Oczywiście. Aby dokonać wymiany towaru należy odesłać do nas towar na własny koszt (zgodnie z regulaminem).
    Następnie prosimy złożyć nowe zamówienie (postępując dokładnie tak samo jak w przypadku pierwszego zamówienia) i w polu uwagi wpisać „Dotyczy wymiany z zamówienia nr........” podając w miejsce kropek numer zamówienia, które chcemy zwrócić.
    Do odsyłanej paczki proszę włożyć dowód zakupu (paragon/faktura) oraz wypełniony formularz wymiany towaru. Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki i firmowe emblematy. Wymiana towaru następuje w momencie dostarczenia przesyłki zwrotnej.
    Istnieje możliwość zamówienia towaru o innej wartości (doliczenie różnicy ceny płatnej przy odbiorze w przypadku towaru droższego lub jej zwrot na konto w przypadku towaru o niższej wartości).
  11. Zapraszamy do naszej sekcji BLOG SELECTSHOP.PL