- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Towar dostarczamy maksymalnie w przeciągu 14 dni roboczych. Wysyłka zazwyczaj następuje w tym samym lub następnym dniu po potwierdzeniu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. Zazwyczaj paczki dostarczane są w ciągu 24 godzin.
W przypadku gdy, któryś z produktów jest ma na magazynie odległym, realizacja zamówienia może ulec wydłużeniu do 7 dni. Klient każdorazowo w takiej sytuacji jest informowany o planowanym wydłużeniu realizacji zamówienia i podejmuje decyzję czy zgadza się na wydłużenie terminu realizacji czy chce zrezygnować. - Czy jest możliwość umówienia się z kurierem na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki?
Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy zazwyczaj kontaktują się telefonicznie z adresatem jeżeli nikogo nie zostaną pod wskazanym adresem. - Co będzie jeżeli kurier nie zastanie nikogo w domu?
W takiej sytuacji kurier zostawi awizo i wtedy będzie można odebrać paczkę na bazie firmy kurierskiej DPD. - Ile wynosi koszt przesyłki?
Koszt przesyłki wynosi na terenie kraju 10 zł przy zamówieniach powyżej 40 zł, 17 zł przy zamówieniach poniżej 40zł, przesyłka GRATIS przy zamówieniu powyżej 300 zł. - Zostanę poinformowany kiedy otrzymam paczkę?
W chwili wysłania paczki zostaje zmieniony status na WYSŁANE. Można to sprawdzić wchodząc na maila, w którym został wysłany link aktywacyjny i klikając w link STATUS. - Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?
Jest taka możliwość. Należy wpisać adres w komentarzach podczas składanie zamówienia. - Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy można je wysłać w jednej paczce, żeby nie płacić dwa razy za przesyłkę?
Oczywiście. Należy takiej sytuacji podczas składania drugiego zamówienia w komentarzach wpisać numer zamówienia, do którego ma być dołączony zamawiany towar. - Co zrobić jak zaszła pomyłka podczas składania zamówienia?
Należy skontaktować się z naszą infolinią w celu poprawienia błędu. - Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Szczegóły dokonywania zwrotów, w ramach odstąpienia od umowy uregulowane są w naszym Regulaminie. - Czy istnieje możliwość wymiany zakupionego produktu?
Oczywiście. Aby dokonać wymiany towaru należy odesłać do nas towar na własny koszt (zgodnie z regulaminem).
Następnie prosimy złożyć nowe zamówienie (postępując dokładnie tak samo jak w przypadku pierwszego zamówienia) i w polu uwagi wpisać „Dotyczy wymiany z zamówienia nr........” podając w miejsce kropek numer zamówienia, które chcemy zwrócić.
Do odsyłanej paczki proszę włożyć dowód zakupu (paragon/faktura) oraz wypełniony formularz wymiany towaru. Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki i firmowe emblematy. Wymiana towaru następuje w momencie dostarczenia przesyłki zwrotnej.
Istnieje możliwość zamówienia towaru o innej wartości (doliczenie różnicy ceny płatnej przy odbiorze w przypadku towaru droższego lub jej zwrot na konto w przypadku towaru o niższej wartości). - Zapraszamy do naszej sekcji BLOG SELECTSHOP.PL