Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies do celów realizacji usług, celów analitycznych oraz w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Państwa preferencji. Korzystając ze sklepu internetowego wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies zainstalowanych na Państwa przeglądarkach internetowych. Ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności

🔔 NEW BRAND ALERT - SAY HI TO CARSICK 🚔- Sprawdź!

mega skateshop online

Historia marki Youth Skateboards

Youth Skateboards

Youth Skateboards jest marką założoną przez grupę młodych osób. Założycielami firmy są Aram Socha oraz Mateusz Kwiatkowski. Chęć założenia własnej marki wynikała z ogromnej pasji chłopaków, jaką był skateboarding. To z pewnością jedna z przyczyn sukcesu, jaki osiągnęło Youth Skateboards. Nazwa marki nawiązuje do młodości nie tylko tej zewnętrznej, ale również młodego ducha, którego pielęgnuje w sobie każdy, kto należy do środowiska skaterów. Ideą marki było nie tylko tworzenie własnych, oryginalnych blatów do deskorolek, ale również zrzeszanie wokół siebie najlepszych riderów na polskiej scenie skateboardowej. Za sukcesem marki stoją również jej ambasadorzy, których Kwiatkowski i Socha zaprosili do współpracy, mianowicie Pierre Dziedzic, Andrzej Naras czy Andrzej Kwiatek. Każdy, kto choć trochę jest zainteresowany światem deskorolki, z pewnością kojarzy te nazwiska, a wraz z nimi powinien kojarzyć właśnie markę Youth. Współpraca z gwiazdami polskiego skateboardingu to nie jedyna kolaboracja, jakiej podjęli się twórcy marki Youth. Kolejną ważną współpracą dla marki, była ta z utalentowanym krakowskim grafikiem PWEE3000, który odpowiedzialny jest za oryginalną i niebanalną grafikę blatów dostępnych w jej ofercie. Dzięki temu, blaty Youth Skateboards charakteryzują się nie tylko trwałością i wysoką jakością wykonania, ale również ciekawą estetyką, która oddaje ducha zarówno samej firmy, jak i świata skateboardingu.

Przełomem w rozwoju Youth Skateboards był film promujący "Easy Livin", którego premiera miała miejsce w 2010 roku. To właśnie dzięki tej produkcji marka dosyć gwałtownie zyskała na popularności, stając się jeszcze bardziej rozpoznawalna. Wraz z rozwojem marki, jej twórcy postanowili rozszerzyć działalność i asortyment, do blatów dodając także czapki, koszulki, kółka do deskorolki, kurtki, trucki, montażówki, a także inne akcesoria niezbędne każdemu riderowi. Dodatkowo Socha i Kowalski cały czas pracowali nad ulepszeniem swojego sprzętu, zmieniając również miejsce jego produkcji. Youth Skateboards to ceniona marka, której produkty spodobają się niejednemu fanowi skateboardingu.