Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies do celów realizacji usług, celów analitycznych oraz w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Państwa preferencji. Korzystając ze sklepu internetowego wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies zainstalowanych na Państwa przeglądarkach internetowych. Ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności

🔔 NEW BRAND ALERT - SAY HI TO CARSICK 🚔- Sprawdź!

mega skateshop online

Historia marki Shoe Goo

Shoe Goo

Shoe Goo to bardzo popularna i znana marka, szczególnie w świecie skateboardingu. Każdy, kto uprawiał jazdę na deskorolce przez dłuższy czas, wie jak wielkim problemem mogą być buty, które podczas jazdy i wykonywania trików narażone są na zniszczenie. Wiedzieli o tym również założyciele marki Shoe Goo, którzy postanowili wyjść naprzeciw potrzebom wszystkich skaterów, proponując im klej do butów o odpowiedniej formule, która skutecznie wpływa na przedłużenie żywotności obuwia, a jednocześnie w żaden sposób nie wpływa na poziom przyczepności butów do podłoża deski i pozwala w dalszym ciągu utrzymać pełną kontrolę nad sprzętem. Ogromną zaletą tego produktu jest jego uniwersalność - formuła przystosowana jest do kontaktu z różnymi materiałami, między innymi gumą, winylem i płótnem, zatem klej Shoe Goo doskonale sprawdzi się do sklejenia różnych elementów obuwia. Ten klej jest wyjątkowym produktem, jedynym w swoim rodzaju, a jego znak towarowy oraz formuła są zastrzeżone i obecnie należą do Eclectic Products mającym siedzibę w stanie Oregon, a także do International Technical Trading Inc z siedzibą na drugim krańcu świata - w Japonii.

Historia marki Shoe Goo rozpoczęła się w roku 1972. Markę założyło dwóch mężczyzn - Lyman Van Vliet, który pracował wcześniej w Hughes Aircraft Co oraz Robert F. Connelly, który z wykształcenia był chemikiem. Chemik wraz z kierownikiem, bo taką funkcję pełnił Lyman w Hughes, stworzyli zespół. Pomysł na stworzenie kleju narodził się od Vana Vlieta, który był graczem tenisa i często musiał zmagać się z rozklejonymi butami. Było to doskonałe wyzwanie dla chemika, który postanowił stworzyć klej o odpowiedniej formule, którą praktycznie cały czas udoskonalał. Rozwój firmy był ogromny - od niespełna 22 zamówień w roku 1972 aż do zysku w wysokości 2 mld dolarów jeszcze pod koniec tej samej dekady. W 1988 roku firma przeniosła się z przydomowych zakładów do specjalnej fabryki znajdującej się w San Pedro. Od ponad 40 lat marka utrzymuje się na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem w dziedzinie kleju do obuwia.