mega skateshop online

530 597 955

Historia marki RIPNDIP

RIPNDIP

RIPNDIP to amerykańska marka skateboardowa, która narodziła się na Florydzie, a dokładniej w Orlando. Jej twórcą jest Rayan O’Connor, który powołał RIPNDIP do życia w roku 2009. Choć tak naprawdę jej historia sięga jeszcze 2006 roku, kiedy to Rayan razem ze swoją paczką narysowali na swoich blatach od deskorolki karykaturalną postać białego kota, który pokazywał niecenzuralne gesty. Ta dość niewinna zabawa przerodziła się w inspirację do loga przyszłej marki. O’Connor postanowił wykorzystać powstałego kota, aby zbudować wizerunek swojej firmy. Z niewinnego zwierzaka wykreował wówczas postać kota Lorda Nermala, który stał się nierozerwalną częścią nowej marki. Prawdopodobnie to właśnie Lord Nermal stoi za sukcesem firmy, gdyż użytkownicy deskorolek niezwykle polubili tę postać i zapragnęli blatów do deskorolki oraz innych akcesoriów właśnie z jego wizerunkiem. Dzięki Rayanowi O’Connorowi oraz kotkowi Nermalowi, marka szybko zyskała popularność, podbijając nie tylko rynek amerykański, ale i europejski. Charakterystyczny biały kot zaczął się rozprzestrzeniać z prędkością światła, a marka RIPNDIP idąc za ciosem, postanowiła rozszerzyć swoją działalność o kolekcję odzieży wpisującej się w nurt streetwearu, chętnie noszonej przez użytkowników deskorolek. Oczywiście na wszystkich koszulkach, bluzach oraz innych elementach garderoby sygnowanych przez RIPNDIP, główną rolę odgrywał nie kto inny jak Lord Nermal. Dzięki temu charakterystyczny kotek stał się widoczny na ulicach miast, można go było spotkać dosłownie wszędzie. Szokował swoim dość wulgarnym zachowaniem zewsząd - z kurtek, koszulek, butów, ale również z dodatków takich jak plecaki, torby, przypinki czy wlepki. Nie zabrakło go nawet na skarpetkach.

Jedną z idei, która przyświeca marce, a która jest niezwykle ceniona w obecnych czasach, jest szczerość. Być może właśnie za tę naturalność, z jaką kot Nermal wyraża swoje emocje, młodzież zapałała sympatią do RIPNDIP, utożsamiając się z Lordem Nermalem i z jego pomocą komentując otaczającą ją rzeczywistość.