Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies do celów realizacji usług, celów analitycznych oraz w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Państwa preferencji. Korzystając ze sklepu internetowego wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies zainstalowanych na Państwa przeglądarkach internetowych. Ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności

BLACK MONTH - Sprawdź teraz!

mega skateshop online

Historia marki New Bad Line

New Bad Line

New Bad Line to marka odzieżowa obecna na polskim rynku, której nazwa już na pierwszy rzut oka może kojarzyć się z tytułem siódmego krążka, znanego polskiego rapera - Tadeusza Boryckiego, tworzącego muzykę rap pod pseudonimem Borixon - New Bad Life, wydanego w roku 2014. Zbieżność nie jest przypadkowa, gdyż za założeniem marki New Bad Line stoi dokładnie ta sama osoba. Borixon jest jednym z bardziej znanych i rozpoznawalnych twórców muzyki rap, działalność artystyczną rozpoczął już w 1996 roku, jego siódma płyta jest wynikiem współpracy z innymi raperami znanymi na polskiej scenie, między innymi Matheo, Pezetem, Popkiem czy Lukasynem. Ta oraz inne owocne współprace przyczyniły się do wzrostu popularności rapera, nie dziwi zatem fakt, że rozpoczęta przez niego działalność na rynku odzieżowym również spotkała się z ciepłym przyjęciem. New Bad Line to marka, którą Borixon stworzył przede wszystkim dla swoich fanów oraz odbiorców muzyki tworzonej przez współpracujących z nim twórców. Szybko jednak okazało się, że sygnowane tą nazwą produkty zyskują uznanie również wśród innych kręgów, w szczególności osób zainspirowanych streetwearem oraz modą uliczną.

Jednym z produktów najbardziej kojarzonym z marką New Bad Line są okulary przeciwsłoneczne. Artysta ma w swojej ofercie kilkanaście różnych fasonów oraz wariantów kolorystycznych, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. New Bad Line okulary to jednak nie wszystko. Marka posiada w swojej ofercie również linię ubrań - spodni, koszulek i bluz, a także dodatków - czapek czy opasek. Jak wspomina sam twórca New Bad Line, jego produkty pozwalają fanom nie tylko utożsamić się z muzyką i przekazem zawartym w jego tekstach, ale również wyrazić siebie, swoje poglądy, a także podkreślić własną osobowość. Wybór produktów marki New Bad Line to także okazja do tego, aby uzewnętrznić utożsamianie się z wartościami i ideami, które od dawien dawna towarzyszą kulturze hip-hopu. To polska marka, której produkty są tworzone przez rapera dla raperów, a także odbiorców tego gatunku muzyki, którzy tworzą niesamowitą społeczność.