Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies do celów realizacji usług, celów analitycznych oraz w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Państwa preferencji. Korzystając ze sklepu internetowego wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies zainstalowanych na Państwa przeglądarkach internetowych. Ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności

🔔 NEW BRAND ALERT - SAY HI TO CARSICK 🚔- Sprawdź!

mega skateshop online

Historia marki JWP

JWP

Marka JWP, czyli Jaśnie Wielmożni Panowie to przede wszystkim zespół składający się z czterech raperów - Ero, Foster, Kosi, Doni. Grupa muzyczna zadebiutowała w 1996 roku na warszawskich Bielanach. Marka odzieżowa, która stała się dodatkowym projektem dla grupy, jest połączeniem zamiłowania do muzyki, kultury hip-hopu, streetwearu, a także street artu. Wszystko to stało się dla czwórki artystów inspiracją do tworzenia muzyki, a później również projektów odzieżowych. Ubrania JWP bardzo szybko przyjęły się na rynku odzieżowym, prawdopodobnie dzięki sukcesom, jakie odnosił zespół w branży muzycznej, będąc wyróżnianym, chociażby w 2015 roku, zdobywając nominację do tytułu klip roku do utworu “Dawaj milion”. Początkowo członkowie zespołu nie byli raperami, bliżej im było do graffiti, wszystko przyszło jednak z czasem, a ich historia pozwala im tworzyć niezwykłe połączenie rapu, graffiti oraz nurtu streetwear. W 2011 nastąpił przełom dla zespołu, który po dłuższej przerwie znów wrócił do gry, jednak tym razem ze zdwojoną siłą i to w sensie dosłownym, bo razem z muzyką postanowili tworzyć własne projekty ubrań, np. JWP bluzy czy koszulki, które byłyby odbiciem ich własnej twórczości, zarówno muzycznej, jak i związanej ze street artem.

Chociaż założeniem marki odzieżowej było, by bluzy JWP, koszulki i inne ubrania JWP skierowane były przede wszystkim do fanów grupy Jaśnie Wielmożnych Panów, a także do odbiorców undergroundowego rapu to stało się trochę inaczej. Dzięki nieoczywistej naturze członków zespołu, którzy sami do rapu musieli się przekonać, również ich ubrania trafiały nie tylko do miłośników rapu czy zwolenników kultury hip-hopu, ale również do młodych ludzi ceniących sobie oryginalny i nieoczywisty styl, poszukujących świeżości i lubiących się wyróżniać.