Iriedaily to marka odzieżowa, która jest jedną z bardziej rozpoznawalnych firm na rynku streetwearu. Działa od roku 1994, jej ojczyzną jest Berlin, gdzie po dziś dzień mieści się siedziba firmy. Za założeniem tego brandu stoi czwórka przyjaciół - Walter Molt, Achim Probst, Roland Wagner, Daniel Luger. Dzięki temu, że marka Iriedaily narodziła się z przyjaźni, jej wizerunek został ocieplony już na samym starcie. Czwórka założycieli postawiła na odzież wpisującą się w nurt streetwear, czyli tak zwaną modę uliczną. Pierwsze kroki marki polegały na produkcji samych koszulek z ciekawymi wzorami i nadrukami. Pierwsze produkty Iriedaily były też tworzone w myśl zasady Do It Yourself, a nadruki na koszulkach były inspirowane znanymi w Berlinie zespołami, takimi jak Jingo de Lunch, Einstürzende Neubauten czy Plan B. Produkcja koszulek była jednak zaledwie prototypem tego, co miało nadejść po roku 1994, kiedy to przyjaciele zdecydowali się na stworzenie własnego stylu, który wpisywałby się w niezwykle popularny i modny nurt streetwear. Do zespołu dołącza również Jaybo Monk - artysta streetwearowy, który w dużej mierze kształtuje wizerunek Iriedaily, pełniąc funkcję dyrektora artystycznego.
Przez lata działalności marka zyskała własną grupę odbiorców, która z każdym kolejnym projektem stale się powiększała. Pozwoliło to marce przetrwać różne kryzysy, które niejednokrotnie pojawiały się w jej historii. Młodzi przyjaciele zaczynali od sprzedaży lokalnej na terenie Berlina, a później całego kraju. O obecnym sukcesie firmy świadczyć może fakt, że Iriedaily posiada aż 400 sklepów i dotarł już do 15 krajów, stając się obecny w świadomości sympatyków stylu streetwear. W ofercie marki znajdują się zarówno kolekcje męskie, jak i damskie. Najbardziej znanym produktem marki są kurtki, które Iriedaily produkuje zarówno na lato, jak i zimę. Cechą charakterystyczną produktów Iriedaily jest bardzo wysoka jakość wykonania, co przysparza im wielu odbiorców ceniących ich nie tylko za styl i oryginalność.